Vi feirer 20 år med Call Center-dagene – Nå spikrer vi programmet!

Vi feirer 20 år med Call Center-dagene – Nå spikrer vi programmet!

Teamet: Fra venstre Håkon Olsvik Fjukstad, Siri Husby, Corinne Hilde Fjellås, Lisa Nordblom, Anette Mikalsen, Maya Thorsén, Irene Mårdalen og Jannicke Lillelien.

Sammen med SeeYou slår vi i Confex på stortromma – og inviterer til tidenes konferanse i 2019!

Med unntak av ett år, har vi arrangert Call Center-dagene hvert år siden 1998. I anledning vårt 20-års jubileum i 2019, innbyr vi nå til tidenes to-dagers fest, inspirasjon og nettverksbygging!

The Hub – Oslos nye storstue.

20 års jubileum

–  2019 blir utvilsomt det året du ikke bør gå glipp av Call Center-dagene. Vi har allerede fått garvede og populære foredragsholdere på plass. Dagene arrangeres i Oslos nye storstue, Clarion Hotel The Hub og vi – i Confex – har satt sammen et solid og dyktig team som jobber iherdig med programmet, sier prosjektansvarlig Corinne Fjellås i Confex.

Så langt har blant andre svenskene Mia Törnblom og Elaine Eksvärd bekreftet at de kommer.

 

Ving (bildet) vant i år Kundeserviceprisen for beste kundesenter i kategorien reiseselskap.

– Vi er særdeles fornøyde med at disse tungvekterne innen kommunikasjon har sagt ja til å komme. I tillegg stiller virksomheter som Ving Norge, Nordic Choice Hotels, Virke og Nordea med noen av sine ypperste fagpersoner innen kundeservice, forretningsjus og teknologi, sier Corinne.

 

Populære svensker

Elaine Eksvärd er en av Sveriges mest etterspurte foredragsholdere. Hun foreleser i moderne retorikk, og gir deg verktøyene du trenger for å få folk til å lytte.

Mia Törnblom er kjent både fra svensk radio og TV. Hun har egen podcast og anses som Sveriges fremste veileder innen personlig utvikling. Mia har solgt over én million bøker.

 

Nå har vi Early Bird

Confex byr i disse dager også på Early Bird-pris. Nå kan du spare hele 3.000 kroner per person.

Du melder deg på ved å klikke HER

I tillegg til Eksvärd og Törnblom får du også høre spennende foredrag fra Virke, Nordea, Nordic Choice og Ving.

 

Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice – Call Center-dagene 2019


Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, og på tvers av flere bransjer. Her er kjappe fakta om konferansen:

  • Meget spennende foredrag med bla. Mia Törnblom, Håvard Uglem Hovdahl (Nordic Choice Hotels) og Hege Stensland Sveen (Virke)
  • Festmiddag med prisutdelinger og underholdning
  • Over 85 % av deltakere er ledere
  • Over 400 deltakere i 2018

 

Call Center-dagene arrangeres 25-26 april 2019, på Clarion Hotel The Hub i Oslo. Det er et begrenset antall biletter, så bestill deres allerede i dag.

Les mer om Call Center-dagene her