Slik håndterer du vanskelige kunder – hør Solfrid Flateby på Kundeservicedagen

Slik håndterer du vanskelige kunder – hør Solfrid Flateby på Kundeservicedagen

KOMMER PÅ KUNDESERVICEDAGEN Se hvordan du takler sinte og frustrerte kunder.

Møt Solfrid Flateby på Kundeservicedagen

Er du usikker på hvordan du takler sinte og frustrerte kunder? Da bør du høre foredraget til Solfrid Flateby på Kundeservicedagen 4. desember.

Solfrid Flateby har nærmere 20 års erfaring fra HR og kommunikasjon. Hun har jobbet både i offentlig og privat sektor, og i 2010 ble hun kåret til Årets Unge Leder i Norges første vitenskapelige lederkåring.

Solfrid Flateby har jobbet med store merkevarer som Coca-Cola, Reitangruppen og Bavaria Nordic som leverer BMW, MINI og Porsche. I tillegg har hun ledet Kronsprinsparets Fond.

– Det viktigste rådet jeg gir for å takle vanskelige kunder, er at ledere legger til rette for at de ansatte på senteret har det virkelig bra på jobben. Hvis ikke de har det bra, er det vanskelig å drive god kundeservice, sier Solfrid Flateby.

Få gode råd og tips

På Kundeservicedagen vil hun gi helt konkrete tips og råd om hva du kan gjøre mer av – og hva du kan gjøre mindre av – for å håndtere vanskelige kunder.

Du vil få verktøy som hjelper deg å være motivert og inspirert – selv når kundekøen vokser og du blir stresset.

– Det handler selvfølgelig om kjente virkemidler som å lytte godt, gjøre behovskartlegging, anerkjenne kunden og foreslå løsninger. I tillegg handler foredraget mitt om hvordan du setter deg selv opp for suksess, sier Solfrid.

Trivsel viktig

Hun mener det er sentralt at de ansatte har det bra, selv når det koker på sentralbordet, i chaten, mailen eller ansikt til ansikt med kunden.

– Det er enkelt å snakke om systemer. Men hvis medarbeiderne ikke føler seg trygge – eller mistrives på jobb – har kundesenteret et stort problem. Det er ikke mulig å drive god kundeservice, hvis du har det dårlig selv, sier Solfrid.

Hør mer fra Solfrid Flateby

Hun er kjent for å gnistre fra scenen og bruker humor kombinert med kunnskap for å vise hva som kreves for at kundesenteret ditt skal skinne.

Hennes erfaring som leder, samt kunnskapen om hva som påvirker oss, gjør at du vil oppleve et relevant og tydelig foredrag.

Vil du høre Solfrid Flatebys foredrag på Kundeservicedagen? Les mer ved å klikke på denne lenken.