Call Center-dagene 2019 - Bli med og sett kundeservice i fokus - Kompetansebloggen | Confex
Vi velger oss Oslos nye storstue

Vi velger oss Oslos nye storstue

Call Center-dagene 2019
Call Center-dagene 2018 ble en gedigen suksess.

Call Center-dagene 2019 arrangeres i Oslos nye storstue – Clarion Hotel The Hub.

– Vi velger Clarion Hotel The Hub til Call Center-dagene 2019 fordi det er et spennende, nytt og moderne konferansehotell som møter våre krav til kvalitet, sier senior prosjektleder Corinne Hilde Fjellås i Confex.

Hun sprudler av glede, etter at det ble klart at hotellet har mulighet og kapasitet til å ta i mot over 400 deltakere på Call Center-dagene 25 og 26 april.

– Vi har arrangert Call Center-dagene i 20 år, og trenger et hotell med god plass, moderne fasiliteter, positive ansatte og ikke minst gode matopplevelser. Det har jeg stor tro på at hotellet klarer å levere, sier Corinne.

Midt i hjertet av Oslo

Clarion Hotel The Hub bygges i Biskop Gunnerusgate – kun to minutter å gå fra Oslo Sentralstasjon.

Hotellet blir først og fremst et forretningshotell for kongresser, konferanser, møter, konserter og andre kulturopplevelser.

– Hotellet lover nye, innovative løsninger for teknologi innen lyd, lys og bilder. Det betyr at vi lettere kan levere en konferanse som møter dagens krav. Deltakere på våre konferanser er kresne og forventer topp moderne innhold på alle nivåer, sier Corinne.

Arrangeres for 20. gang

Call Center-dagene arrangeres for 20. gang i 2019 og er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice.  I tillegg er det mange ledere som velger å ta med teamet på konferansen.

– Vi velger foredragsholdere med omhu. Enkelte er ledere av kundesentre, mens andre gir primært inspirasjon. Tilbakemeldingene etter årets konferanse var formidabel og foredragsholderne fikk særdeles gode tilbakemeldinger, sier Corinne.

Vi kårer årets Kundesenter

Call Center-dagene kan også skilte med anerkjente Kundeserviceprisen.

– I samarbeid med See You – som foretar omfattende undersøkelser av kundesentrene – kårer vi i alt 18 vinnere i ulike kategorier. I tillegg kårer vi årets kundesenter. Alle vinnerne får diplom og logo – et bevis på at de er dyktige på kundeservice. Disse prisene henger høyt, sier Corinne.